Problemer med appen?
Hvis du har problemer med at få forbindelse til lægen, kan du læse et par tips herunder. Hvis disse ikke løser dit problem, kan du kontakte os via hej@hejdoktor.dk, så skynder vi os at vende tilbage.
Ringer lægen ikke?
Først: Kontrollér, at du har forbindelse til internettet. For at få den bedste oplevelse bør du benytte Wi-Fi.
Dernæst: For at kunne gennemføre en videokonsultation via appen, har vi brug for at få lov til:
At tilgå dit kamera (så lægen kan se dig)
At tilgå din mikrofon (så lægen kan høre dig)
Hvis du kom til at sige nej, da vi spurgte dig om lov i appen, kan du nemt ændre dine indstillinger. Bare følg guiden her:
1: Åben “Indstillinger”

2: Scroll ned og tryk på “Apps og notifikationer”

3: Scroll ned og tryk på “Hejdoktor”:

4: Kontrollér at både “Kamera” og “Mikrofon” er slået til

Hvis det alligevel driller, kan du kontakte os via hej@hejdoktor.dk, så kan vi hjælpe dig i mål.