Systemkrav

Vi har gjort os umage for, at så mange som muligt kan få glæde af Hejdoktor. Der er dog nogle tekniske mindstekrav, der skal opfyldes for at kunne gennemføre en videosamtale.

Hvis du bruger vores løsning fra din computer, gælder følgende:

  • Du skal benytte nyeste version af din browser. Vi understøtter Chrome, men du kan også benytte Safari eller Edge.

  • Du skal have en mikrofon, en højttaler og et webkamera tilsluttet din computer.

  • Du skal være forbundet til internettet via en bredbåndsforbindelse med minimum download- og uploadhastighed på 1,5 Mbit/sekund.

Hvis du benytter Hejdoktor fra vores mobilapp, er der følgende krav:

  • For at sikre en fornuftig lyd- og billedkvalitet bør du være på et WiFi eller 4G netværk når du forbinder til videokonsultationen.

  • Android: Dit apparat skal køre Android 8 eller nyere.

  • iPad eller iPhone: Dit apparat skal køre iOS 12 eller nyere.

Du kan hente vores iPhone og iPad app via Apple’s App Store og vores Android app via Google Play

Vi har sammenfattet en række tips til, hvordan du løser de mest almindelige tekniske problemer med videokonsultationer her.

Fuld tilfredshed eller pengene tilbage

Skulle du være uheldig og opleve tekniske problemer med videoforbindelsen under en konsultation, tilbyder vi naturligvis at du kan få en ny tid uden beregning eller få pengene tilbage. Du kan læse mere om vores tilfredshedspolitik i vores handelsbetingelser.