Spørgsmål og svar

Her finder du de mest almindelige spørgsmål som vi støder på. Mangler du stadig svar, er du altid velkommen til at kontakte os.

MitID

Problemer med at logge på Android-appen med MitID?

Hvis du oplever problemer med at logge på Hejdoktors Android-app, kan det skyldes, at du benytter en standardbrowser, der ikke er understøttet af MitID.

MitID på Android understøtter kun Google Chrome eller Samsung Browser. Derfor skal du sikre dig, at en af disse er indstillet som standardbrowser på dit apparat, og forsøge at logge på igen.

Når du er logget på Hejdoktor, kan du skifte din standardbrowser tilbage igen.

Du kan læse mere om MitIDs tekniske krav på MitID.dk.

Har du ikke MitID?

For at benytte Hejdoktor, skal du logge på med MitID. Hvis du ikke har MitID, og ikke kan få det, kan du kontakte vores kundeservice via kontakt@hejdoktor.dk.

Bemærk: Du kan kun benytte Hejdoktor, hvis du har et CPR-nummer.

Fandt du ikke svar?

Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores support.

Kontakt support