Spørgsmål og svar

Her finder du de mest almindelige spørgsmål som vi støder på. Mangler du stadig svar, er du altid velkommen til at kontakte os.

Tekniske spørgsmål

Hvilke browsere understøtter I?

Vores løsning er testet i nyeste version af Chrome, Firefox, Edge og Safari. Hvis du benytter en telefon eller tablet, kan du hente vores app til iPhone/iPad eller Android. Læs mere om vores systemkrav.

Problemer med videoforbindelsen?

Læs mere om teknisk hjælp til videokonsultationer i vores video-guide.

Hvordan kan jeg skifte mobilappens sprog?

Hejdoktors mobilapp understøtter dansk og engelsk. For at skifte sprog skal du gå til profil-menuen og vælge "Sprog og tilladelser".

OBS: Denne funktionalitet er pt. ikke tilgængelig på apparater fra Xiaomi eller apparater der benytter Android 12 og ældre. På disse apparater kan du ændre Hejdoktor-appens sprog ved at ændre sproget på dit apparat.

Problemer med at logge på Android-appen med MitID?

Hvis du oplever problemer med at logge på Hejdoktors Android-app, kan det skyldes, at du benytter en standardbrowser, der ikke er understøttet af MitID.

MitID på Android understøtter kun Google Chrome eller Samsung Browser. Derfor skal du sikre dig, at en af disse er indstillet som standardbrowser på dit apparat, og forsøge at logge på igen.

Når du er logget på Hejdoktor, kan du skifte din standardbrowser tilbage igen.

Du kan læse mere om MitIDs tekniske krav på MitID.dk.

Fandt du ikke svar?

Hvis du ikke fandt svaret på dit spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores support.

Kontakt support